3 år senare.

13716087_1222828527751553_9029430284034741388_n

Bild från i somras, hemma hos mamma och badar.

Tydligen låste jag den här bloggen för 3 år sen!  Det hade jag helt glömt bort, jag hade för mig att jag raderade den helt. Och vad har hänt det senaste 3 åren då. Jo, Wille har blivit storebror och börjat första klass! Och jag tog studenten för två år sen och läser nu på Universitet.

Blev så glad nu när jag nyss insåg att jag hela tiden har haft kvar min lilla blogg. Här saknat att få skriva av mig om allt och ingenting så ska försöka mig på det här igen. Återstår att se hur det kommer gå.

Skriv en kommentar. Jag tar mer än gärna emot eventuella frågor. Besvarar dom så fort jag kan.

