Ingenting för mig.

8337123647293d4f37ed2b24028ac58b_57baf5dde087c34f36b025ef (1)
Jag vet inte om det är jag som är helt fel ute men det finns inga bra bloggar! Eller det finns en, en som jag läser dagligen. Sen har jag några som jag tittar in på ibland men inget som jag återkommer till dagligen. Inte ens mammabloggar lockar mig även fast man skulle kunna tro att det skulle kunna vara nått för mig. Mamma som jag är! Men nej. Jag vet inte men det jag vill läsa om och vill följa finns inte. Jag vill läsa om någon som gör något, jobbar, pluggar ja vad vet ja! Men för mig behöver inte ens bloggen vara bra, det bryr jag mig inte om. Jag vill bara ha en blogg där man kan läsa om vad personen gör och och tänker. Det spelar egentligen ingen roll om vad, bara det är något typ.
Nu kommer jag bara skriva för mig och för att jag tycker det är kul. Felet jag gjorde innan och som många gör nu är att man bloggar om det man tror andra vill att man ska blogga om. Det finns verkligen ingen poäng med att göra det för det slutar bara med att man tröttnar.
Jag letar alltså efter bloggar, tipsa gärna!
Skriv en kommentar. Jag tar mer än gärna emot eventuella frågor. Besvarar dom så fort jag kan.

