När det kliar i fingrarna.

IMG_3121

Ibland blir jag så där rastlös att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på, nått måste jag göra! Det spelar egentligen ingen roll att vi var borta en sväng förut. Det handlar ju inte om idag utan det är mer att jag känner mig allmänt rastlös. Jag vet att det bästa är att bara låta det vara. Det är verkligen ingen idé att sätta igång med nått nu. Det är ju typiskt att det är söndag. Det finns inget värre än att vara rastlös en regnig och seg söndag…

Skriv en kommentar. Jag tar mer än gärna emot eventuella frågor. Besvarar dom så fort jag kan.

