Ingenting blir som man vill.

oktober1

Gamla mysiga höstbilder. 

Början på den här veckan har inte alls blivit så som det var tänkt. I stället för att det här skulle bli Sigges första vecka på dagis med schema så blir han hemma nu måndag-onsdag. Det går magsjuka på dagis och han var dålig i helgen så de tänker att han fortfarande smittar. Jag håller inte med. Men vad kan jag göra åt detta, ingenting förstås. Det är bara att hålla han hemma, tidigast han är tillbaka på dagis är på torsdag.

Hur vi ska kunna pussla ihop denna vecka vet jag inte. Det är registrering för mig i morgon och på torsdag är det en hel dag i skolan för mig. Vi får se hur det blir i morgon och på torsdag.

Igår struntade jag i allt som jag hade tänkt att göra. Idag måste jag dock göra vissa grejer samtidigt som Sigge är hemma. Det får helt enkelt gå, på nått sätt får jag ta en sak i taget och hoppas att Sigge nöjer sig med att sitta i soffan och kolla bolibompa.

 

Skriv en kommentar. Jag tar mer än gärna emot eventuella frågor. Besvarar dom så fort jag kan.

